N-06D

選択で並び順が替わります

投稿者:MEDIAS  投稿日時:2012/04/15 17:10 親投稿 - 子投稿.1 .2 .3 .4 .5 .6 .7 .8 No.1

N-06Dで視聴すると映像は普通なのですが、音声が早送り状態です。
解決方法はあるでしょうか?

現状
iPhone4S、SC-02B,XOOM,PCでは正常に視聴できます。

投稿者:MEDIAS  投稿日時:2012/04/17 11:30 親投稿 - 子投稿なし No.2

http://www.monsoonmultimedia.com/

とりあえずメールしてみました。
返事が返ってくれば良いのですが。

投稿者:masato  投稿日時:2012/05/03 09:22 親投稿 - 子投稿なし No.3

私のN-06Dでも同じ症状です。回答が来たらぜひ教えてください。

投稿者:kk  投稿日時:2012/05/10 16:50 親投稿 - 子投稿なし No.4

他のストリーミング系アプリでも似たような現象でたから、たぶんn-06d側の作りの問題だと思います。NECに言ったほうがいいかも。
せめてAndroid4.0で治って欲しいです

投稿者:GT  投稿日時:2012/05/15 13:19 親投稿 - 子投稿なし No.5

メールしたらこんな返事が返ってきた。

Thank you for contacting Monsoon Support.

It might be a Phone related issue. Please provide us logs from NEC MEDIAS N-06D.

In order to collect logs connect your Android to PC and look for file ‘logfile.txt’ in SD Card’s root folder (If not auto-mounted on connect, Mount the Android’s SD Card from ‘Settings’->’SD & Android Storage’) Please send the logs. We will try to diagnose the issue and try to rectify it at the earliest.

Kindly provide us with the DDMS Logs from your Android phone as well. Kindly remove and mount SD card on PC before reproducing the problem and collecting DDMS logs.

Here are steps to get the logs:

1. Download tools from link http://monsoonftp.com/web/ToolsAndNativeApplication/SDK_TOOLS.zip
2. Unzip the contents with name “google-usb_driver” and “tools”.
3. Connect your Phone to the PC using the Data Cable. Ensure your Phone is set to USB-Debugging (Settings->Applications->Development)
4. Now system will give pop up “Found new hardware” and will ask for driver installation.
5. Select “Install from a list or specific location (Advanced)” option and press on “Next”.
6. In next screen choose “Search for best driver in these locations” and set check ON for option “Include this location in search”.
7. Now press browse button and select the “google-usb_driver” folder (this folder was created in step 2).
8. Let windows complete installation process and on success Phone is ready as an ADB interface.
9. If installation fails then please search for appropriate ADB driver for your Phone.
10. Go to “tools” folder created in step 2 and just double click ddms.bat file.
11. This application will show you the list of ADB devices currently connected to this machine in the left top pane.
12. Please select your device and look at the window in the bottom pane for the logs.
13. Before running Vulkano Player please mount the SD-card on to windows PC.
14. Now run Vulkano Player and wait till issue is reproduced.
15. Now select and copy all the content of the logs and paste it in some word/notepad file. Please send these logs to us.


Thank you for choosing Monsoon Multimedia.

Monsoon Support
+1 (650) 292-3625
09:00 PST to 21:00 PST
Monday to Saturday
support@monsoonmultimedia.com
http://www.myvulkano.com/support.html

投稿者:ゲスト  投稿日時:2012/05/15 20:57 親投稿 - 子投稿なし No.6

指示通りにLOGを送るのが一番よろしいかと

投稿者:GT  投稿日時:2012/06/08 09:12 親投稿 - 子投稿なし No.7

N-06Dのソフトウェアアップデートで音声の再生ができるようになった。
ボルカノ側の問題ではなくN-06D側の問題でした。

投稿者:KM  投稿日時:2012/09/10 18:53 親投稿 - 子投稿なし No.8

N-06Dのソフトウェアアップデートは、いつ頃の時期ですすか?
またVerはいくつですか?

投稿者:ぽぱたん  投稿日時:2012/11/30 23:20 親投稿 - 子投稿なし No.9

d.hatena.ne.jp/nyanonon/20121105
↑N-06D root化 試した人いますか?

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